måndag 6 april 2009

Se det snöar...

Ja, alla tjatar om att det är så fint väder. - Vi har haft jättevarmt och sol hela dagen! Ok, I got it!!!
Vi har inte sol, utan slask, snö, snö och snö... Ja det har snöat idag med och skiten ligger kvar. Hur vore det om vi här i norrland kunde få något av ett uns av vårkänslor? Jag vill äta en glass i solen och ha min vårjacka.
Men ja får väl ta på mig vantarna och mössan nu då, så hundarna får sin kvällsrunda!

Ha det så bra i solen då allihopa. Jag är inte ett dugg avundsjuk!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Haha men gumman då, snö är väl underbart ;)
Men kan ju meddela att värmen här nere är ett snäpp bättre.
Och visst ja..min vårjacka passar bra nu =)
Kram

systeryster sa...

Idag blåser det lite kallt här nere, fick skrapa rutan på bilen i morse men solen lyser :) Barnen längtar efter moster och Mattias, ska se om jag kan lära mig lägga in film på datorn nu när jag har en ny så du får se Linnéa sjunga.
Kram jag saknar dig också.