torsdag 9 april 2009

Skärtorsdag...

Ja nu är det påsk då, alla mina vänner! Hoppas ni vart snälla så ni får nått påskägg ;) Själv har jag tydligen blivit för gammal för sånt :(
Men jag kan ju också köpa mig ett påskägg själv om jag känner för det. Har iallafall köpt godis om det skulle komma några påskkärringar och ringa på dörren.

Inatt satt vi och spanade på åteln och vi fick se både en räv och en grävling. Vi gav upp vid ett så vi var hemma till sängs vid två. Hundarna var riktigt duktiga och nästan tysta hela tiden. Att de snarkar kan man ju inte mer än skratta åt. Ville drömde nog också att han jagade och fångade något av djuren för det kom både skall och morrningar i sömnen. Raja var med och spanade med oss ett tag och såg nått som inte vi såg. Hon morrade och spejade för fullt :)

Nu är det nog dags att städa lite innan jag ska iväg och rida. Känns som vi har en hel sandlåda här inne. Det är så tråkigt väder idag. Ville är så sur att jag tvingade ut honom i regnet, medans Fiona som vanligt trippade på tå och var överlycklig :)

En dusch på det här så kan jag nog finna motivationen att ta fram dammsugaren sen.

Just ja, GRATTIS JESSICA!!!!

1 kommentar:

Jessica sa...

Tack så mycket =)
Snart din tur. I Magazin24 kommer nått fint ;) Haha..